Candidatul Ideal
Pune în valoare excelența medicală și construiește relații durabile – Fii vocea noastră în relația cu pacienții!
Dacă îți dorești să fii parte a unei echipe care promovează sănătatea și oferă servicii medicale de înaltă calitate, alatura-te clinicii Medikali în rolul de Customer Care Specialist!
Despre clinica noastră:
Medikali este o clinică medicală privată, recunoscută pentru serviciile sale la standarde internaționale și abordarea centrată pe pacient. Ne-am asumat misiunea de a oferi îngrijire medicală de excepție, punând în prim-plan nevoile și bunăstarea pacienților noștri.
Despre rolul de Customer Care Specialist:
Rolul de Customer Care Specialist constă în preluarea pacienților și ghidarea lor pe tot parcursul interacțiunii lor cu clinica Medikali (prevenție, diagnostic, tratament și follow- up).
Descrierea jobului
Ce vei face?
• Vei identifica și vei oferi răspunsuri și soluții pacienților clinicii;
• Vei oferi suport colegilor din ︁Front Desk;
• Vei contacta pacienții clinicii pentru aspecte privind feedback-ul oferit;
• Vei colabora cu celelalte departamente din companie pentru a oferi soluții eficiente la solicitările pacienților;
• Vei utiliza aplicațiile informatice de lucru, astfel încât să oferi informații corecte și să le înregistrezi corect.
Ce ne dorim de la tine?
• Experiență de minim 1 an în zona de relații cu pacienții, retenție și loializare;
• Să fii o persoană empatică, entuziastă, să ai o atitudine pozitivă și orientată spre soluții și să te adaptezi cu usurință diverselor tipologii de oameni; Să fii atentă la detalii, cu bune abilități de comunicare și organizare.
Ce îți oferim?
• Mediu de lucru dinamic și plăcut;
• Oportunități de dezvoltare profesională;
• Pachet salarial competitiv;
• Suport și colaborare.