Candidatul Ideal
Clinica MEDIKALI caută un Specialist Achizitii pasionat de găsirea celor mai buni parteneri de achizitii pentru a asigura calitatea serviciilor noastre și buna funcționare a companiei.
Despre clinica noastră:
Medikali este o clinică medicală privată, recunoscută pentru serviciile sale de înaltă calitate și abordarea centrată pe pacient. Ne-am asumat misiunea de a oferi îngrijire medicală de excepție, punând în prim-plan nevoile și bunăstarea pacienților noștri.
Despre rolul de Specialist achizitii:
Ca Specialist achizitii, veți juca un rol esențial în identificarea celor mai potriviți parteneri de business pe zona de achizitii pentru a asigura calitatea si standardele serviciilor noastre. Veți colabora strâns cu departamentele medicale și non-medicale pentru a identifica cele mai bune solutii privind materialele si echipamentele necesare unei bune desfasurari a activitatii.
Descrierea jobului
Responsabilități:
- Negociere cu furnizorii a termenilor comerciali de contractare si incheierea contractelor de vanzare-cumparare
- Elaborarea comenzilor de materiale sanitare si non sanitare si trimiterea acestora catre furnizori
- Identificare si stabilire contacte cu furnizori pentru materiale, echipamente, servicii, etc
- Evaluarea periodica a furnizorilor din punct de vedere al indeplinirii responsabilitatilor
- Participare la receptia produselor, introducerea acestora in sistemul de gestiune, miscarile ulterioare din magazia centrala catre departamente
- Urmarirea miscarii produselor in gestiune, stabilirea unor praguri critice pentru stocurile produselor cu rulaj, pentru a nu fi periclitata continuitatea avtivitatilor desfasurate – asigurarea unui stoc de siguranta constant
- Colaborarea cu diverse departamente Tehnic, Administrativ, IT, Medical pentru identificarea corecta a caracteristicilor tehnice ale produselor sau serviciilor necesare
Cerințe:
– Minim doi ani de experiență într-o poziție similară,preferabil in domeniul medical
– Abilități excelente de comunicare și relaționare, pentru a construi și menține relații solide cu candidații și colegii
– Empatie și capacitate de adaptare pentru a lucra într-un mediu dinamic și divers