Skip to content
Medikali

Termeni și condiții pentru accesarea serviciilor medicale

Actualizat 07.05.2024

Datele furnizorului de servicii medicale 

MEDIKALI PRIVATE HEALTHCARE SRL, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Bucureşti sub nr. J40/17339/2021, cod de înregistrare fiscală (CUI): 45035920

Clinica Medikali este localizata in: 

Bd. Theodor Pallady nr. 66 A, Sector 3, Bucuresti, 032266

Telefon de contact: 021 9806

Website: www.medikali.ro 

Email: sesizari@medikali.ro

Program de lucru:  Consultatii: Luni-Vineri in intervalul 09.00-21.00                         

Analize Medicale: Luni- Vineri in intervalul 07.00-12.00

Specialitati medicale: Va rugam sa accesati acest link https://medikali.ro/specialitati

Preturi: Va rugam sa accesati acest link https://medikali.ro/preturi

Stimaţi pacienti, 

In cadrul clinicii Medikali, experienta pacientului este extrem de importanta pentru noi și de aceea am stabilit o serie de principii și reguli de care vă rugăm, în mod respectuos, să ţineţi cont. 

Programare

Pentru a efectua o programare in cadrul Clinicii Medikali aveti la dispozitie numarul de Call-Center 021 9806 sau daca aveti disponibilitatea, programarea o puteti efectua la personalul din Receptia Clinicii situata in: Bd. Theodor Pallady nr. 66A, Sector 3, Bucuresti, comunicand acestora datele dvs. personale pentru a fi identificat. 

In ce priveste analizele medicale, recoltarea incepe cu ora 07:00 si se finalizeaza la ora 12:00. Programarea pentru analize este obligatorie pentru minorii cu varsta pana in 18 ani. Pentru recoltarea analizelor medicale  acestia vor fi in mod obligatoriu insotiti de reprezentantul legal ( parinte sau tutore). Pentru analizele medicale (adulti) , nu este necesara programarea. Persoanele vor fi preluate in ordinea sosirii, prioritate vor avea persoanele insarcinate,  persoanele insotite de copii sub 5 ani si persoanele cu dizabilitati. 

Rezultatele vor fi prelucrate de catre partenerul Medikali, SYNEVO ROMÂNIA SRL. 

Persoanele ale căror probe biologice au fost recoltate în vederea efectuării de analize, în cadrul Medikali  pot vizualiza rezultatul analizelor accesând secțiunea „Acces Analize” din platforma medikali.ro, introducând codul de probă și codul de pacient sau direct în Contul meu descărcând aplicația Medikali. 

Pacientii minori vor fi identificati in baza actului de identitate al reprezentantului legal/parintilor, rezultatului medical fiind eliberat acestora. 

Serviciile medicale se pot suspenda la initiativa furnizorului de servicii medicale pentru o perioada de o luna, in situatia in care in decurs de 3 luni pacientul nu se prezinta la 3 programari consecutive cu exceptia situatiei in care comunica cu minim 24 h inainte in Call-Center anularea programarii. 

Rezultatele analizelor disponibile în secțiunea “Acces Analize” au doar valoare informativă. Astfel, pentru a beneficia de raportul de analize care sa contina parafa medicului de laborator este necesar să vă deplasați in Receptia Medikali pentru a intra în posesia respectivului raport semnat și parafat de către medicul de laborator. 

Orice tentativă de a accesa contul de pacient sau date confidențiale ale altei persoane  se sancționează conform legislației în vigoare. 

Pacientul are obligatia de a solicita informatii cu privire la pretul analizei/ consultatiei/ investigatiei in momentul inregistrarii  la Receptie. 

Pacientul are obligatia de a se prezenta in Clinica Medikali cu minim 10 minute de ora stabilita/ comunicata de Call-Center/ Receptie, urmand a prezenta personalului de la Receptie cartea de identitate si de a confirma valoarea consultatiei/ investigatiei/ analizelor ce urmeaza a se efectua. Ulterior efectuarii consultatiei/ investigatiei pacientul se va prezenta la Receptie pentru achitarea contravalorii serviciilor ce i-au fost prestate. In ce priveste plata analizelor de sange, aceasta se va efectua dupa recoltare. 

In situatia in care pacientul nu semneaza documentele medicale solicitate si puse la dispozitie de personalul Medikali pentru efectuarea consultatiei/investigatiei medicale/ analizelor medicale, serviciile nu vor fi prestate. 

Documentele medicale ( rezultate etc) pot fi ridicate de o alta persoana decat titularul, doar in baza unei procuri notariale sau imputernicire avocatiala. In cazul minorilor sau personalor puse sub interdictie, acestea vor fi ridicate de catre parinti/ reprezentanti legali sau tutori.  

Mesajele receptionate de la Clinica Medikali pe telefon sau email cu privire la programari, rezultate, alte informari ce tin de buna desfasurare a serviciilor medicale nu au scop promotional. In situatia in care pacientul nu mai doreste aceasta modalitate de comunicare se poate solicita acest lucru, transmitand un email la  sesizari@medikali.ro

In situatia in care posesorul de card pierde cardul, acesta va fi identificat la Clinica in baza actului de identitate si a contractului semnat ( daca exista/ se solicita in mod exceptional). 

Modalităţi de plată

Pentru plata serviciilor sunt acceptate cărţile de credit (Visa, Mastercard, Maestro, American Express) sau plata in numerar la Receptie. 

Analizele medicale se achita in prealabil la Receptie.

Consultatiile si investigatiile se achita ulterior la Receptie. 

In situatia in care, posesorul de card sau persoana fizica nu achita cel putin doua consultatii/investigatii, Clinica Medikali poate suspenda furnizarea serviciilor si refuza prestarea altui serviciu. 

Drepturile pacientilor 

Pacientul are dreptul de a fi informat cu privire la serviciile medicale disponibile, precum şi la modul de a le utiliza.

Pacientul are dreptul de a fi informat asupra identităţii şi statutului profesional al furnizorilor de servicii de sănătate.

Pacientul are dreptul de a fi informat asupra stării sale de sănătate, a intervenţiilor medicale propuse, a riscurilor potenţiale ale fiecărei proceduri, a alternativelor existente la procedurile propuse, inclusiv asupra riscurilor neefectuării tratamentului şi nerespectării recomandărilor medicale, precum şi cu privire la date despre diagnostic şi prognostic.

Pacientul are dreptul de a decide dacă mai doreşte să fie informat în cazul în care informaţiile prezentate de către medic i-ar cauza suferinţă.

Pacientul are dreptul de a cere şi de a obţine o altă opinie medicală.

Pacientul are dreptul să refuze sau să oprească o intervenţie medicală asumându-şi, în scris, răspunderea pentru decizia sa; consecinţele refuzului sau ale opririi actelor medicale trebuie explicate pacientului.

Consimţământul pacientului este obligatoriu pentru recoltarea, păstrarea, folosirea tuturor produselor biologice prelevate din corpul său, în vederea stabilirii diagnosticului sau a tratamentului cu care acesta este de acord.

Toate informaţiile privind starea pacientului, rezultatele investigaţiilor, diagnosticul, prognosticul, tratamentul, datele personale sunt confidenţiale

Pacientul are dreptul la îngrijiri medicale continue până la ameliorarea stării sale de sănătate sau până la vindecare.

Reguli de conduita in interiorul locatiei

– să păstreze liniştea astfel încât să nu deranjeze alţi pacienti; 

– să nu intre fără permisiunea personalului în alte camere sau în spațiile destinate doar personalului clinicii

-se interzice cu desăvârşire introducerea în Clinica de armament, arme albe, bauturi alcoolice sau substanţe lacrimogene. Conform legislaţiei române consumul sau comercializarea de substanţe halucinogene sau psihotrope este interzisa şi se pedepseşte.

-nu aruncaţi în toaletă obiecte care ar putea conduce la avarierea staţiei de colectare a rezidurilor

-gunoiul şi resturile menajere se vor depozita în coşurile de gunoi amplasate pe raza Clinicii; 

– nu este permis a se aduce în Clinica obiecte/ bunuri care emit un miros persistent şi deranjant; 

– nu este permis alergatul sau practicarea oricărui sport pe  holurile Clinicii;

– parintii/reprezentantii legali ai copiilor au obligatia sa nu lase copiii nesupravegheati. Clinica Medikali nu raspunde in situatia in care acestia se accidenteaza. 

– amenintarea, lovirea, vatamarea personalului medical sau auxiliar, distrugerea sau sustragerea bunurilor, tulburarea linistii publice se sanctioneaza conform legii penale si duce la suspendarea prestarii serviciilor medicale si/sau refuzul de a presta servicii in baza unui contract; 

– comportamentul obscen, jignitor, vulgar la adresa personalului medical sau auxiliar,  sau asupra altor persoane aflate in incinta Clinicii Medikali duce la suspendarea prestarii serviciilor medicale si/sau refuzul de a presta servicii in baza unui nou contract. 

–  Este interzis fotografiatul, inregistrarea video si audio, atat in spatiul de asteptare, Receptie cat si in cabinetele medicilor/asistentelor, fara permisiunea prealabila scrisa a persoanelor implicate si a conducerii Clinicii. 

– Pacienții și personalul medical sunt obligați sa acționeze conform legii privind practicile de comportament integru. Vor refuza să se implice in practici privind mita, corupția, evaziunea fiscală sau alte practici ilegale sau lipsite de etică și integritate. In situatia in care pacientul constata acest tip de comportament avem rugamintea de a ne transmite un email la : sesizari@medikali.ro

Reguli aplicabile Abonatilor

  • Pentru a efectua o programare în cadrul Clinicii Medikali aveți la dispoziție numărul de Call-Center 021 9806 sau dacă aveți disponibilitatea, programarea o puteți efectua la personalul din Recepția Clinicii situată în: Bd. Theodor Pallady, nr. 66A, Sector 3, București prezentand in receptie actul de identitate si cardul de abonament; 
  • In functie de abonamentul ales , Abonatii au acces gratuit sau cu reducere la specialitatile medicale, in conditiile mentionate conform contractelor incheiate direct cu acestia sau in favoarea acestora dar cu o alta persoana fizica sau juridica (angajatorii acestora/ angajatorii sotului/ sotiei/ copilului acestora). Pentru a verifica daca un serviciu este acoperit de abonament, va rog sa verificati aceste informatii in CALL CENTER sau direct de la personalul din receptie. Aceasta ultima prevedere, este valabila si pentru pacientii care isi fac programarea online, din Contul meu. 
  • Accesul Abonatilor la serviciile medicale se efectueaza in baza achitarii serviciilor la pret de lista la care se aplica reducerea prevazuta in Contract, cu exceptia situatiei cand consultul sau investigatia este inclusa gratuit in abonament sau achitarea pretului integral de lista cand serviciul nu este inclus in abonament. 
  • În urma programării, Abonatul se va prezenta in data și cu cel putin 10 minute fata de ora stabilită in clinica Medikali. In receptie va prezenta cartea de identitate personalului pentru a fi identificata programarea efectuata.   Abonatul are obligatia de a solicita, inainte de a i se presta serviciul medical, informatii cu privire la costul serviciilor medicale recomandate/dorite. Orice omisiune reprezinta acceptul tacit de a achita serviciile primite la pret de lista sau la pret redus conform abonamentului aplicabil.  După efectuarea investigației sau a consultului, abonatul se va prezenta din nou la recepție pentru achitarea contravalorii serviciilor. 
  • Dacă abonatul nu respectă ora la care a fost programat și întârzie mai mult de 10 minute la consultație, medicul îi poate refuza consultul și se va putea reprograma. 
  • In cazul investigatiilor sau consultatiilor  in care este necesar acordul exprimat in scris sub forma de consimtamant medical, lipsa semnaturii pacientului de pe formularele specifice echivaleaza cu lipsa consimtamantului, caz in care se va opri de indata furnizarea serviciilor medicale solicitate.
  • Serviciile medicale se pot suspenda la inițiativa furnizorului de servicii medicale pentru o perioadă de o lună, în situația în care în decurs de 3 luni pacientul nu se prezintă la 3 programări consecutive cu excepția situației în care comunică telefonic prin Call-Center anularea programării cu 24 de ore inainte. 

Prevederile prezentei secțiuni completează prevederile contractului și detaliază modul în care părțile își vor executa obligațiile care le revin.

Reguli aplicabile abonamentelor MEDIKINETO 

  • Sedintele aferente unui abonament Medikineto ( in numar de 10) pot fi efectuate        intr-un interval maxim de 6 saptamani de la data activarii ( data primei sedinte
  • Intarzierea la una din sedintele programate atrage dupa sine scurtarea duratei acelei sedinte, direct proportionala cu durata intarzierii. 
  • Anularea unei sedinte se va face cu minim 24 h anterior orei programate. 
  • Neprezentarea la doua sedinte Medikineto fara anularea in prealabil sau fara motivare se soldeaza cu pierderea unei sedinte din cadrul abonamentului. 

Fumatul

Fumatul tradițional şi ţigara electronică nu sunt permise în incinta Clinicii, conform legislaţiei aplicabile în vigoare (Legea 349/2002 modificatăşi completată prin Legea 15/2016). 

Spaţiile pentru fumători se afla in EXTERIORUL Clinicii.  Vă informăm că în fiecare incapere există senzori de detectie care detectează fumul de ţigară şi declanşează alarma de incendiu. 

Animalele de companie

Regula generală nu permite accesul persoanelor însoțite de animale. Exceptia o constituie situatia cand pacientul este insotit de un caine ghid utilitar si poate prezenta Cardul de identitate in care e specificat ca e caine ghid si numele beneficiarului. 

Spaţiul de parcare şi autoturismele

Clinica pune la dispoziția pacientilor săi locuri de parcare – supraterană, în limita disponibilității. Parcarea este permanent monitorizată video. 

Deşi luăm toate măsurile de precauţie, nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt sau de daune pe suprafaţa proprietăţii noastre. Pentru evitarea acestor neplăceri, nu lăsați obiecte de valoare în interiorul autoturismelor.

Siguranța obiectelor personale

Nu ne asumăm nici un fel de răspundere pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta Clinicii. 

Prelucrarea datelor cu caracter personal

Clinica Medikali noastra respecta prevederile Regulamentului UE nr. 679/2016 (GDPR) avand instituite proceduri specifice. Informarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal o puteti gasi accesand link-ul: https://medikali.ro/politica-generala-deconfidentialitate

Dispute şi reclamaţii 

Clinica Medikali se obliga sa rezolve orice reclamatie primita de la pacienti in legatura cu seviciile prestate. Orice controversă, dispută sau reclamaţie care ar putea să apară în urma aplicării acestor termeni și condiții, vom încerca să o rezolvăm pe cale amiabilă. În cazul în care nu este posibil, aceasta va intra sub jurisdicţia instanțelor judecătorești din Bucuresti.


Servicii gratuite

  • rețea de internet wireless (Wi-Fi & Wired)
  • primirea mesajelor de confirmare a programarii; 
  • reprogramare consultatie; 
  • parcare pentru pacienti; 

Protecția în caz de incendiu

Siguranța pacientilor se situează pe primul loc, de aceea ne-am luat toate măsurile de siguranță și protecție în cazul apariției unui incendiu.

Ușile de acces în camere și ușile care fac legătura către căile de evacuare au fost tratate ignifug, asigurând o rezistență la flacără directă de 30 minute. Nu lipsesc nici detectoarele de fum din camere, planul de evacuare sau hidranții și extinctoarele de mare capacitate amplasate pe holurile Clinicii. 

Sistemul de alarmare împotriva incendiilor este automat și conectat direct la dispeceratul Clinicii și la societatea de pază și intervenții. Atenția pentru detalii s-a extins și către căile de evacuare din cadrul clinicii acestea fiind marcate cu elemente luminoase, alimentate non stop de la surse proprii de energie.

Se identifică traseele de evacuare faţă de camera in care sunteti situat şi butoanele manuale de semnalizare a incendiilor de pe nivel.

În cazul în care căile de evacuare sunt blocate sau sunt depozitate necorespunzător materiale combustibile, se informează personalul de la Recepţie.

Nu introduceţi în clădirea Clinicii substanţe inflamabile, explozibile sau toxice.

.

În caz de incendiu se au în vedere următoarele reguli:

  • În cazul izbucnirii unui incendiu în Clinica  părăsiţi imediat clădirea urmând instrucţiunile din Planul de evacuare afisat sau ale personalului abilitat in acest sens. 
  • Dacă incendiul este în cameră se va proceda la părăsirea imediată a încăperii, acţionarea butonului de semnalizare şi anunţarea personalului de la Recepţie; 
  • Nu vă întoarceţi pentru a vă lua bunuri personale.
  • Utilizaţi pentru evacuare doar scările de evacuare. Nu folosiţi lifturile, acestea se pot bloca.
  • Dacă incendiul nu este în propria cameră, se va proceda la părăsirea încăperii, cu condiţia ca acest lucru să poată fi făcut în siguranţă. 
  • Pentru a verifica dacă incendiul se manifestă pe coridor, se va proceda la verificarea cu dosul palmei a temperaturii uşii de corespondenţă cu acesta. În situaţia în care uşa este rece, din poziţia aplecat spre pardoseală cu umărul sprijinit de uşă, se va proceda la deschiderea acesteia cu atenţie. Parcurgerea distanţei până la scara de evacuare, în situaţia în care coridorul este inundat cu fum, se realizează din poziţia aplecat sau târâş, avându-se în vedere că zona dinspre pardoseală este mai puţin afectată.
  • În cazul în care coridorul sau scările sunt impracticabile din cauza fumului, trebuie să rămâneţi în cameră, să ţineţi uşa închisă şi să etanşaţi rosturile cu bandă izolantă/scotch sau prosoape ori cearceafuri umede.
  • Se procedează la anunţarea serviciilor de urgenţă la numărul unic de urgență 112 pentru a comunica poziţia în clădire. Aceasta se va semnala şi de la fereastra camerei celei mai apropiate. 

Protectia in caz de cutremur

Pentru protecţia în timpul producerii unui cutremur puternic se vor lua următoarele măsuri:

pentru evacuare, dupa terminarea mişcării seismice, se vor urma instructiunile personalului de serviciu sau ale salvatorilor. Folositi marcaje verbale (ex. strigate) sau vizuale (ex. fluturati o pânză albă la geam) pentru a vă face cunoscută prezența în vederea evacuarii.

se va păstra calmul, nu se va intra în panică şi se vor liniști ceilalţi membri ai familiei (copii, soț, părinți) sau alti pacienti impacientați;

se vor preveni tendinţele de a părăsi camera : puteți fi surprinşi de faza puternică a mişcării seismice în holuri, scări, lifturi, etc. Nu se foloseşte în niciun caz ascensorul.

dacă sunteti în interiorul unei camere, hol sau restaurant – rămâneti acolo, departe de
ferestre care se pot sparge, se va sta înspre centrul camerei (clădirii), lângă un perete. Protejarea se face sub o grindă, toc de uşă solidă, birou, masă sau bancă, din camera, hol sau sala, suficient de rezistente spre a va feri de căderea unor lămpi, obiecte mobile suprapuse, tencuieli ornamentale, etc.

Informații despre Medikali Private Healthcare:

Medikali Private Healthcare este înmatriculată la Registrul Comerțului sub nr. J40/17339/2021, având codul fiscal nr. 45035920

Date de contact: 021/9806 / sesizari@medikali.ro www.medikali.ro